♥ Träna!

Jajemen, idag satte jag mig på hojen och drog med Beccish och Karin och tränade. Som förväntat så var det jobbigt och svetten rann, ändå så tog jag det ganska lugnt. Tusan vad skönt det kändes när man kom ut därifrån! Man känner sig nyttig och fräsch, en dusch senare känner man sig ännu fräschare ;) Jag behöver detta så jag ska verkligen försöka att fortsätta.. Man mår ju så himla bra av det så hur kan det vara svårt att få in fasta rutiner på det och göra det regelbundet? Måste tänka på hälsan, måste tänka på att må bra..




Ikväll har det blivit en hel del kaffe och lite fix här hemma.. Karin var med oss också några timmar, trevlans! Fika på balkongen i kvällssolen, det gillar vi! Vi har en inplanerad mysig picknick innan sommaren lämnar oss på riktigt.

Eliyab är verkligen så himla duktig att ställa sig upp på benen själv, bara han har ett stadigt stöd. Han börjar bli så stor.. Tänk när vi kan gå på olika lekplatser och sånt, gud vad mysigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0