♥ Trevlig tisdag.

Idag har vi haft Hanna, Marco, Aja och Mathez på fikabesök. Hur trevligt som helst! Roligt att knyta gamla kontakter tycker jag! Mathez är lika söt som vanligt och Marco är en riktig goding! Får se om det blir en tripp till väskinde till Hanna och Marco nu i veckan! :)

Eliyab somnade väldigt tidigt ikväll, kvart i sex. Gick inte att hålla honom uppe längre, han var helt röd kring ögonen, helt slut! Och detta på grund av lite sömn idag på dagen. Då får man stå ut med lite gnäll ;) Så får vi se hur dags han vaknar imorgonbitti, känner på mig att det blir en extra tidig morgon.

Jag har precis varit nerförbi mamma. Hon och moffa drar igång med tapetsering i vardagsrummet imorgon, det kommer bli minst lika fräscht som köket blev. Jag har hunnit putsa mina köksfönstrar idag med, imorgon tänker jag ta resterande. Jag vill bara köpa allt som jag vill ha till lägenheten NU, fixa iordning.. Men först resa, sen inredning!

Nu känner man verkligen att vädret har vänt, kyligt på kvällarna.. Jag ser fram emot hösten, den är så mysig på något sätt tycker jag! Det blir mörkare, man kan tända mysiga lampor och ljus, sitta inne och bara mysa :) Så för mig är hösten välkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0