♥ Blåklocka!



Eliyab ramlade imorse och fick sin första riktiga blåklocka, mitt mellan ögonen. Stackars liten, fast det gick över efter en liten stund. Men det ser inte vidare fint ut.. Får hoppas att det försvinner snabbt. Man kan inte hindra alla fall och slag i den här åldern, och jag har något att vänta när han börjar gå kan jag tänka mig. Tidigare ikväll ställde han sig upp utan stöd och balanserade med böjda knän, så långt är det nog inte kvar innan han springer runt här hemma ♥! Han har börjat äta russin idag också, han tycker det är jättegott! Vet inte varför jag inte har gett han det tidigare, inte tänkt på det helt enkelt. Men nu har vi en massa små söta askar i skåpet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0