♥ Pepparkaksbak!

 


Några blev tjocka, några smala, några brända, några fina och några fula.
Men vad spelar det för roll? Dom är ju goda :)

  
Den första är min, den andra mammas och den tredje Linnéas. Visst är dom snygga? :D
Mamma var väldigt koncentrerad när hon gjorde sin och jag fick mig ett gott skratt.

Förutom att bakat pepparkakor har jag städat lägenheten, skrivit alla julkort, badat med Eliyab och därefter tog jag ett eget bad, lagat kycklinggryta, fikat hos både mamma och mumma. Är nöjd med min lördag..

Eliyab fick ett riktigt skrattanfall när jag busade med honom ikväll innan läggdags, blir så glad i hjärtat av hans fina skratt. Han är kärlek för mig. Han är allt. Det bästa. Han har förändrats så mycket. Han blir äldre och klokare. Så fort man säger "bravo" så klappar han händerna, han pekar mot allt och säger "dä", häromdan lät det till och med som att han sa lampa. Och han är den ultimata dansaren! ♥

Nu är det hög tid att tänka på refrängen, man vet ju aldrig om jag behövs på jobbet imorgonbitti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0