♥ 3 månader.

Idag blir Eliyab 3 månader och jag fattar inte vart tiden tar vägen. Försöker greppa tag men den bara flyger förbi mig. Jag njuter så mycket jag kan av min lilla skrutt, han växer hela tiden och blir större. Han är det finaste jag har ♥

Första vaccinationen fick han idag, himla kul sätt att fira hans 3månaders-dag på, eller inte. Hela tiden har jag varit nervös för det, visste att det skulle bli jobbigt. En spruta i varje ben. Han skakade och grät på ett sätt jag aldrig hört honom förut. Jag grät också, det gjorde ont i mig. Försökte tänka på att det är för att förebygga andra sjukdomar, att det här för med sig något gott, att det är bra för honom, att han kommer vara frisk. Men det var hemskt. Det gjorde så oerhört ont i mitt mammahjärta att höra honom så ledsen och rädd. Skönt att det är över nu.

Inte många dagar kvar till flytten nu, jag längtar verkligen. Har svårt att somna varje kväll för att jag ligger och funderar på hur vi ska möblera osv.. Ha! Det kommer bli kanoners!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0