♥ Barnvakt + BVC.

Varit barnvakt åt Linnéa idag. Hade även tid med Eliyab på BVC för två månaders kontroll så hon fick följa med, vilket hon tyckte var jätte kul :) Eliyab har gått upp mycket, över 1 kg sen sist vi var där, lite mer än en månad sen.. Min lilla skrutt ligger över kurvan, mami har gott och mat.
Han har blivit bra rund nu, sötnos.. ♥


Här väntar vi på bussen. Och det är då fan att dom inte kan skotta så man kommer på och av bussen ordentligt.



Efter BVC så gick vi ner mot stan för att träffa Aja, Mathez och Sanna. 
Där det inte var trafik fick Linnéa köra vagnen..

På stan blev jag glatt överraskad, både Aja och Sanna hade köpt kläder till Eliyab. Jag blir så glad varje gång, det är som julafton för mig. Tack! Jag älskar att få/köpa nya kläder till lillskrutt. Bilder på kläderna tänkte jag lägga upp imorgon då dom nu hänger på tork. Så titta in imorgon om ni vill se :)

Ikväll har vi ätit middag och mer än så vill jag inte uttala mig om den här kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Häftigt

2010-02-03 @ 00:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0