♥ En tisdag i bilder..


Nuhamin glad att träffa lillebror igen och Eliyab skrattade som bara den åt henne, men lyckades inte få det på bild. Hans leenden är svåra att fånga på bild kan jag lova.. Även fast han skrattar ofta och mycket.


Sött!


Gymma lite :)


Känner stor trygghet hos mommo..


Skrutt! Mamma älskar dig!! ♥


Bästa vänner :) ♥


Om du bara visste hur mycket du betyder för mig mamma!
Tack för att du finns! ♥

Har haft en jätte fin dag med nära och kära. Jag känner en sån stark kärlek!!

Nu måste jag verkligen knoppa! Ska upp jätte jätte tidigt, minns inte när jag gick upp klockan 7 senast. Jag ska nämligen upp och göra i ordning Eliyab, ragga tag på en frisör och sedan få lillskrutt att tutta så mycket som möjligt så han sover sött i vagnen tills jag är klar hos frissan. Söta Becca och Aja ska vara barnvakt under tiden, ni är guld värda tjejer! ♥ Har verkligen längtat efter detta. Jag är lite nervös, jag kommer ju se helt annorlunda ut. Men det är ju förändring jag vill ha så :)

Knoppa var det ja, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0