♥ Fika..

Lillskrutt sover och Nuhamin & jag har precis ätit sen lunch och fikat.


Mumsigt :)


Kajsa fick en egen stol och egen tallrik men dock bara låtsasmat.


Jag vill gå och ta ut paketet som ligger och väntar på mig på posten.. Men jag vill inte bege mig ut i det här vädret med Eliyab och Nuhamin. Hoppas att mamma kan hämta det åt mig sen. Har väntat sen igår, orkar inte vänta en dag till :p ..

Jag blir så trött på mig själv, varför är det så svårt att bara ringa vårdcentralen och få en tid? Bokstavligt talat så kliar jag sönder mina två fingrar, nu börjar det sprida sig ner i handen också. Det är så jobbigt ibland att jag bara vill hugga av mig den! På måndag måste jag ringa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0