♥ Fix och trix.

Hunnit med ganska mycket idag. Rengjort ugnen och tvättat bland annat. Skönt att ta lite varje dag så det inte blir så mycket i sista sekunden. Fyra nätter till kommer vi sova i den här lägenheten, känns skumt. Men såå roligt kommer det bli! Jag ska inreda helt efter egen smak, det blir min första riktiga egna bostad. Wonderful!!!

Flätat Nuhamins hår ikväll igen och fi fanken va fint det blev! Synd att jag inte hann ta en bild innan hon somnade. Imorgon åker hon tillbaka till Stockholm, kommer bli tomt. Men vi ses snart igen!

Jag hoppas och ber att ingen av oss får kräksjukan. Mamma har fått det och ligger dålig nu, och hon som spenderade hela dagen med oss igår. Hoppas verkligen att vi klarat oss från att bli smittade..

Eliyab ligger här i soffan, tuttar på nappen och myser med sin snuttefilt, somnar när som helst.. Sova behöver jag med snart, har en del att fixa imorgon, hoppas på sol!

Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0