♥ Fredag.

Lugna puckar idag. Endast en promenad till stan..


Köpte en mössa till Nuhamin och ett grönt fint nagellack till mig själv :)


Nuha blev jätte glad.. Lilla gumman..


Och denna fina hittade jag till min älskade lillskrutt!


Det står Stinky på rumpan också :p ..


Min prins idag! ♥



Och vad kan detta söta lilla rosa paket innehålla tro!? :D

Ikväll har Karin varit här, trevligt att hon börjat hänga här på kvällarna tycker jag. Hon gick för ett tag sen för att festa vidare.. Danne är här och snackar lite nu, dricker té.. Funderar på att ta ett bad med mycket skum och hårinpackning och sen smörja mig med min goda body butter :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

hu vad jobbigt, jo jag skall ha tur om jag slipper foglossning nu framöver, men vilken månad var du i när vi jobbade i augusti, hade det börjar för dej då? just det rökningen, det var hur lätt som helst att sluta. nu på måndag blir det 6 veckor sedan jag slöt. jg rökte mera på söndagen och på måndagen slöt jag bara helt, jag sparar mycket pengar och blir friskare och skadar inte min bebis=) jo jag jobbar som personlig Assisten vikarie då, och jag trivs och skönt att göra något ibland oxå tycker jag, jag skall försöka jobba så länge jag kan hade jag tänkt:D bor ni ännu kvar på Gråbo? kram

2010-02-12 @ 23:19:56
URL: http://jevlablogghelvete.blogg.se/
Postat av: Felicia

nej Just nu är jag inte Nervös alls men det kommer det kommer:P haha skall vara glad så länge jag inte tänker på förlossningen:D det känns spännande tycker jag än så länge:D ockej varför skall ni flytta för? nej jag bor själv i min 2.a i slite, trivs jätte bra här. jag vill inte bo ihop känner jag. vill kunna vara för mej själv när jag vill, och Danne han bor i lärbro så det är ju ändå bara 1 mil i från så det är ju ändå skönt att kunna ta sej till varandra när man vill:D okej hu vad jobbigt, hade du foglossning ända tills det var dags att föda? kram

2010-02-13 @ 00:06:01
URL: http://jevlablogghelvete.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar dej

2010-02-13 @ 01:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0