♥ Glada miner..

Dagen började ganska lugn, vaknade upp till en otrolig överraskning som gjorde att stenen föll från bröstet. Glada miner här hemma. Lite senare förvandlades dagen till något hektisk (fast mycket positiv!). Har varit smått stressad och uppspelt mestadels av eftermiddagen/kvällen på grund av detta.. Men oj så glad jag är!! Jag räknar dagarna, det som kommer hända framöver är helt amazing för mig!!

Varit hos Aja, Mathez och Mache ikväll, åt middag och umgicks. Beccish och Karre var också där och jag hade super trevligt! Eliyab sov och sov och sov, efter sex timmars sovande fick jag väcka honom. Och nu sover min lilla tröttis igen, jag ska ta en dusch och sen krypa ner bredvid honom.. Nallemannen är på krogen med mamma m.fl. (Nej, jag är inte alls sugen.. Inte alls.) :p.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0