♥ Gravid..


Fanken vilken kagge jag hade alltså! Jag tror inte att jag insåg själv under den där tiden, när jag var gravid, hur jäkla stor jag var. Ha! Det känns som en evighet sen jag var gravid, det känns som att Eliyab alltid har funnits även fast det bara är drygt två månader sen han ploppade ut :p. Och vad trött jag ser ut, det var jobbigt där i slutet, det minns jag som igår när jag tänker tillbaka på det. Den tiden var man så nyfiken och orolig.. Nyfiken på om det var en pojke eller flicka, hur han/hon skulle se ut.. Orolig över om han/hon var frisk.. Nu är han här och han är så självklar och älskad.

JAG ÄR EN LYCKLIG MAMMA! ♥
Sitt barn kan man verkligen älska så att det gör ont.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fin du var.

2010-02-03 @ 00:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0