♥ Mathez 1 år!

Tänk att det redan har gått 1 år sen Mathez kom till världen. Jag fattar inte vart tiden tar vägen alltså. Lilla sötnosen, ett riktigt energiknippe! Det kommer säkert bara säga vips så är det Eliyabs 1-årsdag vi firar. Nu när man är äldre går tiden så fasansvärt fort, jag minns inte att tiden gick såhär snabbt när jag var yngre. Då tyckte man snarare att tiden gick lite för långsamt ibland..

Hur som helst.. Mathez fyller 1 år idag och ett fint kalas hade dom ordnat! 
Lägger in lite bilder..


Becca tog emot lillskrutt när vi kom.


Här har vi födelsedagsbarnet i den fina nya dressen! Han var vild så Becca fick hjälpa till så att jag fick en bild på honom då han tittar in i kameran..


En tårta till oss att äta och en tårta som bara var Mathez, som han kunde kladda med som han ville :)



Becca gillar att bli fotad, hon var med på nästan varenda bild ;)



Eliyab har börjat dregla en del, kan det vara tänder på gång redan?

Jag tog upp skrutt halv 12 idag, sen under dagen har han max sovit 15 minuter. Han var trött och somnade men sov inte mer än 5 minuter varje gång, han kunde inte riktigt koppla av och ville bara tutta. Igår var en sovdag - idag har varit en tuttdag. Vid halv 9 ikväll promenerade vi hemåt, Karin följde med. Då somnade Eliyab som en stock i vagnen och sover fortfarande.. Inte konstigt, han är inte van att vara vaken 9 timmar i sträck. Jag och Karin har pratat gamla minnen och spelat kort, hon gick hem för en stund sen.

Har haft en toppendag! Imorgon åker älskling och hämtar Nuhamin :)

Kommentarer
Postat av: Becca

Haha!! Vad hände med min arm på bilderna egentligen!!! Helt ihoptryckt på varje bild! haha.. Men en helt underbar dag :)

2010-02-08 @ 13:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0