♥ Nappar..


Här har vi några av Eliyabs nappar,
olika färger så man kan matcha olika outfits..

Men nu är det ju så att han inte använder dom. Han vill verkligen inte, har försökt och försökt. Förut kunde han ta nappen en stund för att sen spotta ut den. Och nu för tiden är det bara mamma som kan lyckas få han att ta den nån gång ibland. Jag har lagt ner med att försöka, lilla älskling kräks nästan när man stoppar in den i munnen på honom. Ganska skönt med när jag tänker efter, att han inte suger på napp. Då slipper jag vänja han av med det sen.. Nu är det bara Nuhamin som leker med dom, så till någon nytta är dom iallafall.

Nuhamin cyklar runt här i lägenheten på sin cykel, mössan är fortfarande på som jag köpte åt henne igår. Eliyab sover gott i sin säng och Nalle är iväg och köper hemmabio :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har så rätt så,,,,

2010-02-13 @ 14:08:29
Postat av: Felicia

jo det borde vara som värst dom sista veckorna tycker man ju:D fast skönt för dej att det avtog lite i alla fall:D jo absolut tycker jag att vi skall ta en fika någon dag:D jag skicka mitt mobil nr på mailen på facebook:D kram

2010-02-13 @ 14:53:51
URL: http://jevlablogghelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0