♥ Nära och kära.

Haft en super mysig dag och kväll.

På dagen poppade vi musik, Nuhamin och jag dansade massor och kära lillebror följde oss med blicken. Städade gjorde vi också, när Nuha skulle torka golvet slutade det med att det var jätte mycket vatten på hela hallgolvet, men det är sånt man får ta. Fick till en video på henne in action :)

Mamma och Linnéa kom hit på eftermiddagen med alla hjärtans dag presenter och vi bjöd på pizza. Jag och Nalle åkte själva iväg för att hämta. Och det kändes konstigt kan jag säga, att gå utanför dörren själv, utan Eliyab och att sätta sig i bilen utan att spänna fast bilbarnstolen. Saknade honom trots den korta tid vi var borta. Han var hemma med mommo och somnade gott. Vi festade med pizza, läsk och skratt. Därefter chippa & dippa! Karin kom förbi, hon är fortfarande kvar. Hon sitter här och fixar sina naglar med mitt nagel-kit ;) Lillskrutt somnade mysandes med mommo förut och sover än.. Måste väcka honom snart för han har inte ätit på länge. Och det känns också..!

Jag älskar att umgås!!


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Det märks att mommo varit här, han har nappen i munnen ;)


Jag gosade också såklart. Jag älskar dig så otroligt min lilla skatt! ♥

Kommentarer
Postat av: anna

umgås me mej nån dag då! ;) kram.

2010-02-14 @ 12:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0