♥ Onsdagkväll..

Ikväll har jag lagat middag för en gångs skull och inte något som vi äter ofta.
När jag lagar mat så blir det nästan alltid typisk köttfärssås eller korvstroganoff. ..men inte ikväll ;)

Jag tror nog att jag ska börja utveckla min matlagning lite även fast det inte är min största passion här i livet, ha. Tycker inte speciellt mycket om att laga mat. Men!, jag ska ge det en chans.. Kanske börjar gilla det :) Iallafall så skulle vi ju få lite mer varierad mat här hemma när det är jag som lagar.


Här är jag igång.. Panerad lax med potatis och hummersås..
(Inte mitt påhitt, Nalle har gjort detta en gång förut, såå gott!)


Sånt här gillar jag, middag tillsammans.. Mysigt!


Och här ligger alltid Eliyab under våra måltider (då han är vaken)
och tittar och pratar med oss ♥


Sen har vi sett säsongspremiären av Efterlyst och druckit té som vanligt..
Och för min del blev det glass också, jag är så svag för onyttigt :(

Lilleman vill inte sova, han ligger här och pratar som sjutton. Ska mysa med honom och så ska jag och Nalle se andra avenyn på webben innan vi går och lägger oss. Måste upp i skaplig tid morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0