♥ Städning.

Mumma har varit här idag och hjälpt mig städa. Köket, ena sovrummet och garderoben är nu klara. Imorgon får vi ta resten. Igår var jag och skrev kontrakt med gotlandshem och gissa om det kändes bra..? UNDERBART. Hämtade även ut ett paket på posten som innehöll lite smått och gott, blir fint i nya lägenheten :)

Efter städning gick jag och Eliyab till affären, handlade lite mat och blöjor (kanoners att man får rabattcheckar på blöjor hemskickade). Vi tog ingen extra promenad för jag var utsvulten. Har nu ätit och är mätt och nöjd! Lillskrutt sussar gott, blir mys för hela slanten ikväll.


Min ögonsten!

Kommentarer
Postat av: Sofia

vem är det som är fin egentligen? jisses vad söt han är, vilka ögon :) verkligen en ögonsten!

2010-02-28 @ 14:22:12
URL: http://fiialicious.blogg.se/
Postat av: Emilie

Då vill vi se lite fina bilder på lägenheten sen då :)

2010-02-28 @ 21:24:29
URL: http://emilieahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tutt nisse kram,,,,

2010-03-16 @ 02:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0