♥ Tjoho!

Uppe i tid idag faktiskt, men Eliyab tog lång sovmorgon som han alltid gör.. Förvånadsvärt att han sovit så bra inatt trots att han sov så mycket igår. Han ligger här och pratar och skrattar, verkar utvilad ;) ♥ Och så poppar vi musik..

Hittade ett par jeans som jag köpte på gina tricot för jätte länge sen. Och tro det eller ej men jag fick på mig dom! Tänka sig.. Jag har loosat lite vikt under det senaste året trots att jag varit gravid.


Haha, jag var bara tvungen.. :p


Me today!

Nu ska lilleman få tutta lite sen ska vi gå till öb och shoppa lite..

Kommentarer
Postat av: Sofia

den känslan är ju så himla underbar :) söt rumpa du har ;)

2010-02-07 @ 20:58:59
URL: http://fiialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0