♥ Varit hos frisören.

Tidig morgon för mig och Eliyab, det är vi inte vana vid.
Vår rutin är att ligga och dryna till åtminstone 11-12, ha! 
Men ändå var jag skapligt pigg imorse, konstigt nog.


Frukost på Mc donalds..


Med Aja och Mathez :)

Där satt vi, tills Becca kom och mötte upp oss, lilla gumman fixade klipptid och allt till mig :) Vi promenerade till frisörsalongen och drack varm choklad på vägen, mysigt!


Före.
Risigt som tusan, och smutsigt.


Efter.
Mycket bättre, nu har jag en frisyr :)

Lillskrutt var jätte duktig och sov i vagnen medan Aja och Becca gick runt och utförde ärenden. Men tiden hos frisören blev längre än förväntat så det slutade med att jag fick amma medan dom gjorde det sista med mitt hår. Gick hur bra som helst. Jag är nöjd :) Sen var det Beccas tur för lite hårfix, vi andra gick och åt så länge. Becca kom när hon var klar, hon åt också.. Vi sprang runt på stan lite, jag köpte en söt tröja. Sen tog vi bussen hem.

Nu är jag hemma, älskling tyckte jag var fin i håret :) Både Eliyab och Nuhamin sover. Nalle och Ashenafi sitter här och babblar om något jag inte förstår :p, datorer i think. Väntar på att någon ska komma och titta på vår lägenhet. Känns konstigt, den är inte vår länge till.

Tack för en superbra dag!

Kommentarer
Postat av: Becca

Jätte fint gumman! :)

2010-02-10 @ 18:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0