♥ Bvc-kontroll.

Idag sov vi så länge att vi inte hann gå till bvc, som tur var så fick vi skjuts. 650 gram har han gått upp och lite över 2 cm längre har han blivit på bara två veckor! Storlek 50 är nu för litet. Jag vill stanna tiden för det känns som att den går för fort ibland, men samtidigt längtar jag framåt, tills dom första orden osv.. Han har börjat "prata" lite nu, gör ljud ifrån sig och ler riktigt. Då smälter jag. Han har förändrats mycket i utseendet också tycker jag och jag får ofta höra att han är lik mig och det trodde jag aldrig. Jag trodde han skulle få allt efter Nala men icke! :)

Jag längtar efter våren, promenera i skogen med vagnen, höra fåglarna kvittra.. Mysigt!!

Nu vaknar lilleman, gotta go! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-05 @ 23:29:13
Postat av: Anonym

2010-01-05 @ 23:29:54
Postat av: Sofia

ååhh guud vad skönt att höra allt går framåt med den lille :) förstår att du är en stolt mamma!

2010-01-07 @ 21:38:02
URL: http://fiialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0