♥ Dagen i bilder.

Eliyab sov skapligt inatt men vi somnade sent vilket resluterade i att det blev en lång sovmorgon som vanligt. Men sover man till klockan tre vet jag inte vad jag ska kalla det. En trött skrutt väckte jag klockan 15. Han har såklart varit vaken emellanåt och ammat, men har därefter somnat igen.


Efter lite mys och ännu en sovstund bestämde vi oss för att gå och hälsa på Aja, Mathez och Mache. Så det gjorde vi.


En glad Mathez i bara blöjan kommer springande när vi kommer in. Jag sätter på honom västen som jag har med mig till honom som han egentligen skulle ha fått för länge sen. Han dansar och tjoar.


Han är inte bara otroligt söt, han har en enastående personlighet också :)


Det är fart och fläkt i den lilla mannen också vill jag lova! Här vet jag inte riktigt vad han gör. Glad är han iallafall :)


Eliyab lånar Mathez fina myshörna som Aja har gjort i ordning i hans rum.. Han ligger och sprattlar och tittar.


Mathez tyckte mitt armband var väldigt roligt och Eliyab somnar gott hos mig straxt innan vi ska gå.

Vi gick till affären, handlade lite. Ringde älskling som var påväg hem. Vi gick emot honom och så gick vi tillsammans.. Vi har ätit goda toast och Eliyab sover fortfarande! Är lite orolig att han inte mår bra eftersom han har sovit i princip hela dagen. Men så gör bebisar har jag hört så det är nog ingen fara.. Undrar om jag får sova något inatt? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilka kanon kort. kram på di,,,

2010-01-30 @ 00:04:33
Postat av: Sofia

vad kul att se många bilder :) du har en sån fin son emma! joo men klart jag med tycker att vi borde ses, det måste vi ju. det kommer hända, det vet jag. frågan är bara när.. men den som väntar på nått bra.. :)

2010-01-30 @ 12:46:10
URL: http://fiialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0