♥ Riktig myskväll..


När vi kom hem till mamma så var det full rulle, Linnéa hade sin kompis Ellie där. Men trots lite skrik och höga röster så sov Eliyab vidare en bra stund..


Vi gjorde tacos som var helt underbart gott, länge sen sist!


Vi umgicks..


Linnéa fotade Eliyab massor och fick till en kanonbild! :)


Vi gjorde godispåsar till morgondagen då Linnéa har bjudit hem sina vänner på 6-årskalas!


Eftersom Eliyab och Mathez är för små för godispåsar så ville hon göra varsin påse till dom med ett gosedjur i istället!


Sen ville hon hänga upp alla påsarna i taget.
Linnéas kalas, Linnéa bestämmer :)


Myspys i soffan..


Sen kom Nallegubben..


Som vanligt så pussade jag en massa på min lilla prins.


Här tror han att han ska få tutt, så han är påväg att ge mig en kyss istället för en puss ♥


Jag fick ett infall och gjorde flätor i hela håret.. (Måste till frissan!!)


Efter film, prat och kvällsfika så klär jag på en sovande Eliyab och vi beger oss ut i snöstormen för att tassa hemåt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad du är dukti Jätte fint.

2010-02-03 @ 00:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0