♥ Gårdagen..

Promenerade bort till mumma för lunch och umgås. Aja och Mathez var också där, jätte trevligt hade vi! Det är inte klokt vad sorken växer, han springer runt som bara den med sina små ben. Gullunge! Jag tog sällskap med dom till affären och gick sen hem. Såhär har kvällen sett ut.

Vi kommer hem, jag ammar Eliyab och fixar lite. Sen kommer Nalle hem med sina grabbar.


Dom dricker lite bira och lyssnar på musik. Jag och skruttis hänkar, fast ingen bira för oss förstås.

Jag lagar min favoriträtt..


Och Eliyab håller mig sällskap såklart..

Vi äter middag..
Sen går alla hem och jag och Nalle ser andra avenyn på webben.


Eliyab pratar och myser lite med pappa och sen kryper vi ner i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0