♥ Linnéas 6-årskalas!


Jag passade på att behandla Eliyabs skorv genom att smörja in hans hårbotten med olja innan det var dags att promenera hem till mamma för att vara med på Linnéas kalas.

Vi var först på plats!


Det blev inte alls många bilder på själva kalaset då jag mestadels låg i mammas säng och ammade. Men jag fick till den här bilden iallafall, på Linnéa och en av hennes bästa vänner Cimone. Jag hade tänkt mig en gruppbild, men men.. Linnéa ser nöjd ut :)


Aja och Mathez var också där :)

Jag och Eliyab blev ensamma kvar efter att alla gäster hade gått, vi åt middag tillsammans. När Eliyab sov så tog jag igen lite tid med Linnéa..


Vi pysslade med pysselboken som hon fick i present av en av hennes vänner..


Vi spelade grimars-spelet på vårt egna lilla sätt..


Och så tog vi lite bilder :)


Älskar dig lillasyster! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

fina bilder :) hur gammal är linnea nu? jag kommer ihåg när du skulle få en lillasyster :)

2010-02-01 @ 15:34:04
URL: http://fiialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0