♥ Lite egentid.

Varmt bad, ligga och filosofera en liten stund. Fila fötterna, smörja med fotsalva. Smörja in resten av kroppen med god lotion. På med myskläder och slänga ihop håret i en fläta. Det var guld värt kan jag säga!

Jag börjar bli trött på vinter och snö, längtar enormt efter våren!

Träffat pappa idag och Eliyab har träffat moffa! Det var på tiden :)

Jag ska köpa mig en dagbok som jag kan skriva i när jag känner för det utan att nån kan läsa eller yttra sig. Skönt att skriva av sig exakt vad man har på hjärtat utan att behöva tänka. Här vill man ju inte skriva allt för privata saker. Tänk alla dessa dagböcker jag skrivit under min barndom/tonår, omkring 20 stycken. Som jag sen fick för mig att klippa sönder och kasta. Såhär massa år efteråt hade det varit kul att läsa dom..


Älskling bakar baguetter och gör middag. Jag ska läsa en mama-tidning och försöka koppla av lite till...


Tidigare idag med nalle puh dressen, syns knappt men ändå..
Mössan är dock lite för liten men det gör inget för han avskyr den! :p
Han har lyckats fått ett litet rivsår på ena näsvingen, även fast jag så noga med att klippa hans naglar. Fast så som han har börjat fäktas så är det lätt hänt ;) Han vänder sig på sida helt själv nu och för nån vecka sen när jag vaknade låg han på mage och sov (!!). Det gäller att passa upp nu. Skrutt! ♥

Kommentarer
Postat av: Becca

åh! sötnos!! saknar er, vi måste hitta på nåt snart :) love

2010-01-25 @ 23:55:33
Postat av: niki

Vad fin han är! Gratis! Hoppas du mår bra..

2010-01-26 @ 15:13:18
Postat av: niki

grattis menar jag såklart, haha.

2010-01-26 @ 15:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0