♥ Problem är till för att lösas.

Jag och Eliyab har spenderat hela helgen med mamma och Linnéa. I fredagskväll kom Angelica också förbi och det var hur trevligt som helst! Idag har vi shoppat lite (fick en hel del för bara 20 kr) :p. Vi åt på max och sen var vi hos Sanna och fikade. Aja, Mache och Mathez var också där, det var full rulle. Mathez har börjat gå och jag fick se det ordentligt idag, häftigt! Tänk när Eliyab tar sina första steg... Då känner man sig nog lagom stolt som mamma!

Jag har försökt flera gånger ikväll att få Eliyabs leende på bild men inte lyckats. Det värmer så i mammahjärtat när han ler och han är så fin! Vi har meckat han bra, som Nala säger.. Haha! :)

Motgångar stöter alla på mellan varven. Genom mina dar har jag varit med om mycket, gjort misstag, förlåtit mycket som många andra aldrig skulle klara, sett ljuset i mörkret och även varit på botten. Jag är inte omöjlig som person, problem är till för att lösas. Försöka och finna, det viktigaste är att man når resultat. Man känner själv hur mycket man kan ta och när gränsen verkligen är nådd.. Men som sagt, jag är inte omöjlig. Idag kan jag säga att jag är stark! Och det är vad jag gått igenom som har gjort mig stark. På gott och ont så kan jag uppriktigt säga att jag är otroligt glad över alla vägar jag valt, trots jobbiga situationer. Hade jag inte valt det som jag valt skulle jag aldrig befinna mig under de omständigheter jag gör idag. Jag har aldrig varit lyckligare!

Igår blev jag väldigt glad, av vad kommer märkas tids nog. Denna mening från rätt person får en att känna glädje i hela kroppen.

Higher.. Jag gillar den! Sitter med lurarna och lyssnar, lilleman ligger här i soffan brevid och sussar gott. Kan tänka mig att han strax vaknar och vill amma, för att sen somna om igen.


Jag har blivit en nattuggla igen men nu är det sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0