♥ Lite av vad vi har gjort..

Tisdag:
Promenerade med Eliyab ner till stan, mötte Nala och sen gick vi till familjerätten. Faderskapet är nu fastställt. Därefter handlade vi och promenerade hem, halvvägs kände jag att jag hade gått mer än vad min kropp är van vid och gick långsammare.. Det resulterade i att Nala gick med Eliyab typ 5 meter före mig och jag fick gå och ropa att han skulle vänta på mig, ingen empati alls för att jag var trött i benen. Haha!

Mamma och Linnéa kom och åt kvällsmat med oss och dom hade med sig en present till Eliyab. Det är helt sjukt att han redan kan ha storlek 62.

Är den inte fräsig? ;)

Onsdag:
Planerna höll på att bli inställda efter en natt med en ledsen lilleman, jag kände mig helt slut. Är inte van vid det, han brukar sova ganska snällt om nätterna. Lite senare på dan ryckte jag upp mig och vi gick hem till mumma där nästan alla var och åt mat och efterrätt. Trevligt! Sen mötte vi älskling vid affären, handlade och gick hem. Vi såg film och tog det lugnt. Tänkte vika tvätten som Nala tvättat på dagen, diska och plocka upp lite efter att lilleman somnat. Men så blev det inte, han somnade.. Men så fort jag gick ut ur rummet så vaknade han igen. Jag tröttnade på att gå ut och in hela tiden så jag slängde mig i kojan för natten. Har börjat med magdropparna, får se om det hjälper.. Tror minsann att han har magknip, att det är därför han är ledsen och vill ha min närhet hela tiden. Han har börjat tappa hår också min lilla skrutt.


Här har vi vår söta son när han ligger och chillar :p.


Jätte trött men vaken ändå..

Idag tänker jag gå en promenad, tvätta det som Nala inte hann tvätta igår & sen gå och hälsa på Aja och Mathez. Eliyab sover just nu, hoppas han är lite gladare när han vaknar. Han brukar ju va glad min lilla sork! Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Sofia

åååhh sååå fin han är!! förstår att det känns härligt att vara mamma till en sån skönhet :)

2010-01-15 @ 23:25:01
URL: http://fiialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0