♥ Åtta månader!

Idag blir min lilla kille åtta månader. Månaderna susar förbi, snart är han ett år!? Det känns inte som att det är så länge sen vi låg på BB, fast samtidigt känns det så avlägset, som att han alltid funnits. Min älskade lilla skatt, Eliyablo! ♥

Idag har vi varit på IKEA, jag blir helt sjuk av att gå därinne. Det finns så mycket fint och jag vill köpa allt jag tycker om, tur att jag har någon med mig som kan styra om mina tankar ;) Vi ska ju faktiskt kånka hem alla grejer till Gotland också..

 
Dagens bästa köp, en matstol till Eliyab! :)


Det blev lite annat smått och gott också. Till Eliyab och köket bland annat, sånt som behövs!


Lite fler bilder som är tagna under dagen:

 
Jag och mina fina barn :) Eliyab kan sitta helt själv nu!


Eliyab tycker om Betty!

 
IKEA nästa :)

 
Jag älskar dig gränslöst..

 
 
♥ ♥ ♥


Nu tackar jag för mig och går och knyter mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0