♥ Eliyab är nu rakad!

 
 
Sista bilderna på Eliyab med hår.. För ett tag..
Men jag hoppas att det inte tar allt för lång tid innan håret växer ut igen.

Idag tog vi tillfället i akt och rakade vårt älskade barn. Han är nu kal på huvudet, helt skallig så att säga. Det ser otroligt konstigt ut och jag gillar det inte.. Men nu kommer håret växa jämnt och fint. För håret växer ju faktiskt ut. Han kommer inte vara flint för all framtid ;) Han var jätte duktig! Kan tänka mig att andra kommer undra varför vi gjort detta och att det inte kommer vara något positivt i andras ögon. Han hade ju fint hår innan.. Vi vet!! Men nu kommer det växa jämnt och bli ännu finare..


Här faller hårtussarna av och Eliyab undrade vad tusan vi höll på med.
Men han var så snäll och fin och låg så stilla som han kunde! Sötis ♥

Nattningen i egen säng har gått jätte bra, förutom att jag tagit upp honom på natten de senaste två nätterna och lagt honom bredvid mig då han varit så förkyld och ledsen. Men han har somnat i sin egen säng och varit så duktig så! Ikväll fick han dock somna bredvid mig då det efter många försök i hans säng verkade helt lönlöst. Men jag kommer att försöka få honom att sova själv imorgon igen! För min egen del så är det så tomt att inte ha honom knorrandes bredvid mig. Men man får inte vara egoistisk. Samtidigt som ett barn inte kan få för mycket kärlek. Men det är bra och nyttigt att lära honom att sova själv!

Nu ska jag lägga mig vid mitt lilla gullegryn. Läsa lite och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0