♥ En regnig lördag.

Efter åska så öppnade himlen sig och regnet öste ner, det var behövligt! Dagen har bestått av strykning och packning. Vi är nu redo för Stockholm. Men vi åker inte förren i övermorgon. Ska bli skönt med lite miljöombyte.

Eliyab och jag har precis vaknat efter en tupplur, det är så mysigt att sova tillsammans! På nätterna sover han bara i sin säng nu, just för att han är så rörlig nu och kan ramla ur sängen bara man släpper honom med blicken en sekund. Det är obehagligt och han kan slå sig. Så nu har jag placerat spjälsängen precis bredvid min sida av sängen och det funkar hur bra som helst! De flesta kvällar somnar han själv efter att han har druckit välling.

De senaste dagarna har Eliyab även börjat sträcka sig efter en ordentligt. Så när jag sträcker fram armarna och frågar "vill du komma till mamma?" så sträcker han fram armarna och skrattar! :) Då blir man alldeles varm i mammahjärtat. Gud vad jag älskar dig min lilla trollunge! ♥

Nu blir det lite lek.. Sen vankas det kvällsmat! Efter att Eliyab har somnat ikväll ska jag läsa ut veckans andra bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0