♥ Oh Susie!

Gassande sol och en ordentlig värme. Bikinin på och jag håller mig på gården här hemma hos mamma. Jag har alltid haft svårt för värmen när det blir sådär riktigt hett, dock tycker jag att det har blivit lite bättre. Men jag lider fortfarande att göra aktiviteter i stekande solsken med kläderna på. Strand och bikini - då är det ok! ;) Ligga och sola, läsa en bok, svalka sig med kallvatten, det gillar jag. Och så får man färg också. Vill bättra på brännan tills vi reser. Hoppas verkligen att resan blir av den här gången och att inget sätter käppar i hjulen för oss!

Idag har Linnéa varit med mig och Eliyab hela dagen. Vi har solat och haft picknick. Eliyab har smockat i sig två burkar burkmat och en dessert. Han är verkligen så himla duktig när det kommer till mat. Välling dricker han bara vid läggdags, ibland på natten och på morgonkvisten när han vaknar. Imorgon ska han få testa gåstolen för det är verkligen passande nu.. Ska bli kul att se hur det går. Kunde ha börjat tidigare med det, han gillar inte riktigt att stå på benen, alltså är det desto mer bra att börja med det nu!

Lillskrutten sussar nu, jag lyssnar på Oh Susie och äter havregryn (en dålig vana som jag har svårt att släppa). Tänker på gamla minnen. Snart ska jag fixa naglarna och börja på en ny bok.. Sätter mig nog i trädgården och läser en stund, hur härligt är inte det en sån här kväll? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0