♥ Gulleponken!

Idag har vi bara varit hemma, med öppna fönster och dörrar. Utan korsdrag i den här värmen svimmar man ju. Men nu ska jag inte klaga. Jag är glad att värmen är här! Men då jag haft en städdag idag så blir det ännu varmare. Eliyab har sovit bra idag och om en timme sådär är det sovdags för honom igen. Dagarna går så fort.

Under den senaste veckan så har han börjat åla sig framåt jätte bra. Det är ingen match för honom nu att förflytta sig, snurra, rulla.. Nu väntar jag bara på att han ska börja krypa och som sagt är han på bra väg när det gäller det med! Matglad är han också, han äter allt nu, inte kräsen alls och det är så skönt :) Han njuter verkligen när han äter, "MMMmm" :) Gulleponken!

 
Nya looken. Har inte riktigt vant mig att se honom utan hår än..
Men tänk så söt han blir sen när håret växer ut, jämnt och fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0