♥ Tidigt upp!

Eliyab vaknar jätte tidigt och aldrig lär jag mig att gå och lägga mig i klok tid så att jag är pigg när han vaknar runt halv sex. Men när jag varit uppe ett tag så vaknar jag oftast till. Känner mig relativt pigg nu. Men om sisådär två timmar kommer jag säcka ihop och vilja sova en stund. Tur att jag då kan sova när han sover, ladda batterierna lite. Men från och med ikväll ska jag inte lägga mig senare än halv elva har jag bestämt.

 
Eliyab sitter i gåstolen. Han har flyttat sig lite med den men det tar väl ett litet tag innan han riktigt kommer på hur han ska göra. Han står med benen och det är bra eftersom han inte velat göra det så mycket. Han verkar gilla den iallafall, han pratar högt (skriker), bankar och tjoar! ;) Nu ska jag fortsätta leka med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0