♥ 3:e Juni.


Picknicken blev på mummas gård. Hade egentligen tänkt mig någon annanstans i naturen men sommarn har precis börjat och det finns fler dagar! Vi hade jätte trevligt med fika och solen sken! Jag älskar det!

 
Jag har världens finaste unge!! Du är det bästa som finns min lilla kotte!! ♥ ♥ ♥

 
Hjälpte mamma lite i hennes fina trädgård, tog med mig en bukett ljuvliga syrener hem.

Aja och Mathez kom förbi ett tag också, det blev bad i bassäng och ännu mera fika.


Och detta är vad jag har sysselsatt mig med de närmaste fyra timmarna.
Ett litet album som jag pysslat ihop själv, klippt och klistrat med bilder från förlossningen och BB.
Nu är det klart, jag är nöjd och ska gå och lägga mig för jag är trött!

Imorgon är det en ny dag :) ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tjusigt,,,,

2010-06-08 @ 00:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0