♥ Äntligen stranden!

Idag packade vi våra väskor och tog bilen ut till snäck. När vi kom dit blåste det ordentligt, det var nästan så man frös lite. Men sen blev det bättre och det var hur härligt som helst. Detta har jag längtat efter, äntligen kan man få njuta av sommaren på riktigt!

 
Underbart skönt! Eliyab hade sitt parasoll som han satt under. Han låg också på mage en del, lekte och kände på sanden. Han hittade en sten också som han hann smaka på innan jag fick syn på det! Och han blev så sur när jag tog bort den från honom.. Den kan ju iallafall inte ha smakat gott? Haha, det gäller att vara snabbt framme alltså!

 

 
Solen gör det jobbigt för honom när han inte ser och måste kisa.. Måste införskaffa nya brillor till honom!
Men i det stora hela älskar han att vara ute, solhatten är otroligt bra :)
Hans första gång på stranden och han älskade det lika mycket som allt annat!

  
Linnéa gjorde ett fint sandslott.

 

Har haft en otroligt bra dag som jag hoppas att vi kommer göra om mycket snart!

Idag när vi var iväg så kände mamma Eliyabs ena tand i underkäken, så nu är det på gång.
Undrar hur han kommer se ut sen när han fått flera tänder? Va sööt han kommer va!! Prinsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0