♥ Bilder från idag!

Det blev ingen picknick idag. Det blev lite annat istället..

 
 
 
Lek och bus hemma.. Och en sovpaus måste man ju ha (mamma också) :p ..

 
 
Promenad ner till sjukhuset för att hälsa på pappa/moffa.

 
 
Trevlig fika och umgås ♥

 
 
Tog lite bilder på hemvägen. Gotland är verkligen fint den här årstiden. Jag älskar min ö.
När vi gick förbi domkyrkan blev jag påmind om att vi måste fastställa ett datum för Eliyabs dop
och även ringa och boka. Någon gång under sommaren vill jag iallafall att det ska ske!


Lite mys med mommo blev det också innan vi gick hem för att sussa!
Jag är fortfarande vaken men ska krypa ner jag med nu.. Picknick blir det imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0