♥ Kusin Abel på besök :)

Igårnatt kom Eliyabs kusin Abel till Gotland från Stockholm och det blev första gången dom träffades. Kul :)

  
 
Dagen har gått fort. Utöver det vanliga så har vi varit ute och spelat lite fotboll och basket.
Och när gjorde jag något sånt senast? Det var mycket länge sen.. Men det är ju roligt!
Eliyab sov i vagnen medan vi sprang runt, Abel hittade en lite mindre boll till honom.
Bollar tycker han är roligt även fast de kan vara nästan större än honom själv ;)


Injera, dagens middag. Jag älskar det. En självklar favorit.

Ikväll har jag strukit hela den gigantiska strykhögen, alla kläder är nu på sin plats, det känns himla skönt!

Jag ska knoppa nu. Men har otroligt svårt att koppla av och somna nu när jag känner den oro som jag gör. Tankar maler lixom i huvudet hela tiden som distraherar mig från att somna. Sen brukar det vara så att precis när jag har somnat så vaknar skrutt och vill ha välling. Det är så typiskt. Dålig sömn relaterar i att jag är jätte trött på morgonen när Eliyab vaknar jätte tidigt, är jätte pigg och bubblar och bubblar.. Det kan vara jobbigt kan jag säga, när man känner att man knappt kan öppna ögonen. Jaja, nu ska jag iallafall göra ett försök, hoppas att jag somnar på två röda. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0