♥ Lugn dag.

  
Darling! ♥


Mobiler är jätte kul :)

Vaknade inatt och blev helt skräckslagen. Eliyab hade ramlat ur sängen och låg på golvet och grät. Förstår inte hur det gick till eftersom jag lägger täcken och kuddar på sidorna just för att han inte ska kunna ramla. Men han låg på golvet nere vid fotänden. Alltså måste han ha backat ner i sängen och sen ramlat. Han är så rörlig nu så det gäller verkligen att tänka två gånger när det gäller allt, det kan gå jätte illa. Var så himla rädd att han slagit i huvudet men han blev nog mest rädd. Verkar inte ha ont någonstans och har varit glad och piggelin hela dagen!

Eftersom vädret har varit så tråkigt idag så har vi nästan bara varit hemma. Endast ett kort besök hos mamma/mommo. Rätt skönt att ha sånna här lugna dagar ibland!

Ikväll innan han somnade så roade han sig med en tom godispåse, det är väl prasslet som är mest intressant antar jag. Vad han höll på med den. Kände, slog, tittade.. Tänk att något så enkelt kan vara så roande.. Nu sover han gott och strax ska jag också lägga mig, läsa några kapitel och förhoppningsvis kunna somna rätt tidigt. Känner att jag har mer sömn att ta igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0