♥ Sol och bad!

 
En morgonglad liten kille! ♥


Morgonens höjdpunkt var att dra i storasysters färg-glada klänning :)

 
 
Mys i mammas trädgård. I övrigt har det blåst kalla vindar idag, det kände vi av när vi var ute på lekplatsen. Sen när vi strandsatte oss på mammas bakgård där det är lite mer lä blev det helt plötsligt mycket varmare, solen stekte när man satt still på samma plats. Eliyablo älskar att vara ute, lite jobbigt bara när solen bländer honom i ansiktet, kan inte förstå var hans solbrillor har tagit vägen.. Men efter att ha blivit insmord med solkräm och fått på solhatten så gick det galant ändå :)

 
  
Tjejerna lekte och badade för fulla muggar, dom sover nog väldigt gott inatt båda två!

 
Busade och gosade med sitt favoritbarnbarn var inte det enda mamma/mommo gjorde.
Hon tog även ett ryck i trädgården som nu äntligen börjar bli klar (det är mycket jobb med en trädgård).
Jag hjälpte henne emellanåt, undrar hur många maskrosor vi dragit upp från gräsmattan idag? ;)

Jag har bränt mig något hemskt på ryggen. Det svider och det bränns. Innebär detta att jag inte kan gå lättklädd i solen imorgon? En sak är iallafall säker, det blir att sova på mage inatt! Hoppas det är bättre när jag vaknar..


Min kärlek till dig är obeskrivlig! ÄLSKAR DIG! ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är jätte roligt att kolla.Jätte fina kort.

2010-06-08 @ 00:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0