♥ Stan + picknick!

 
I östergravar. Bra picknickställe med lekplats och stora ytor :)

 
Älskade unge!


Nya söta sandaler, köpte även en matchande solhatt som man kan se lite av på de andra bilderna.

 
Nuhamin och Mathez lekte, klättrade och sprang runt..


Eliyab la beslag på chokladbollarna först av alla ;)


Efter picknick, en runda på stan och ett besök på Max så var det dags för hemfärd.
Vagnen fullproppad som vanligt, med diverse saker.. Picknickfilt, blöjor m.m.
Nuhamin är så snygg i brillorna hon fick av mig idag, hon fick även en jättefin väska :)

Jag är helt slut ikväll.. Känner för att gå och lägga mig redan nu.
Intensiva dagar gör en trött antar jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0