♥ Tacksamhet..

Här sitter jag och funderar. Mest på livet faktiskt och dess existens. Hur fantastiskt livet faktiskt är och allt som hör till. Jag är också glad att jag skapade den här bloggen. Har suttit och bläddrat igenom gamla inlägg, från när jag var gravid bland annat.. Det är guld värt att kunna gå tillbaka och läsa. Jag ska verkligen fortsätta att blogga och sen kanske på något sätt trycka den, hur kul skulle inte det vara? Att ha den som en bok hemma. Det är något jag ska satsa på i framtiden! På tal om min graviditet, det känns så långt borta.. Det är klart att jag minns den tiden, men den känns bara så avlägsen. Sex och en halv månad har gått sen min förlossning ägde rum men det känns som mycket längre sen. Eliyab är så självklar så det känns som att jag alltid har haft honom hos mig. Ens liv formar sig helt annorlunda när man fått barn, en diamant som förgyller hela ens liv. Man får andra prioriteringar i livet (även fast man ibland känner för att vara lite galen) :p .. Men det känns bra att jag är den person jag är idag! Alla har vi våra svackor i livet och ibland kan man känna sig ganska lost, det har jag gjort många gånger vilket har gjort att jag har valt mindre bra och nyttiga vägar. Men tack Gud för att du ledde in mig på det spåret som var avgörande för att jag skulle komma till den tidpunkt och de levnadsförhållanden som finns för mig idag. Jag är så oerhört glad. Lyckligt lottad. Jag är så tacksam för att jag har fått min underbara lilla pojke och att jag befinner mig där jag är idag! Jag har blivit en annan människa, men ändå inte. Jag är ju fortfarande samma person, men jag känner mig som en annan ibland när jag tänker på hur jag kunde agera och bete mig under tidigare år. Men vi alla vet ju att man mognar och förändras när man blir mamma, konstigt vore det annars. Jag är en lycklig mamma helt enkelt och lever ett oerhört fint liv!

Skönt att skriva av sig lite tankar som dyker upp i huvudet..

~☆~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0