♥ Becca 21 år!


Här har vi födelsedagsbarnet och lilleman.

Lite andra bilder från dagen;









Märks det att jag blivit besatt av att ta kort? Måste lämna in kameran på lagning eller köpa en ny för den jag har nu spelar satan med mig och jag blir GALEN. Jag älskar kort och jag vill fota ännu mera.

Eliyab somnade för ungefär två timmar sen, det var trögt att få honom att somna ikväll för han var så otroligt övertrött. Hela dagen har han varit vaken. Han sov en stund mitt på dagen men max 20 minuter. Det är lite för en 4 månaders bebis på en hel dag. Ja, i övermorgon blir han 4 månader. Jag fattar inte?

Ser på ballar av stål, det är jävligt kul, haha :) Ska snart ner i tvättstugan. Sen ska jag ta en kopp kaffe med mycket socker och mjölk, för imorgon ska jag börja dricka svart kaffe. Mitt nya liv börjar, andra lyckas så varför skulle inte jag? Jag vet att jag kan om jag bara vill. Och jag VILL. Snart är det  sommar och jag vill inte ha det här gäddhänget då. För att kunna använda mina nyinköpta somriga klänningar så måste magen bort.. Önska mig lycka till! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanon bilder att du inte blir foto kvinna puss

2010-03-21 @ 22:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0