♥ Bowling ikväll!

Sitter nu hemma hos mamma helt själv, förutom Eliyab då förstås. Mamma är iväg och handlar och hämtar Linnéa. Vi har blivit bjudna på bowling ikväll av söta Aja! Superkul.

Det är då satan att jag aldrig kan hålla mig, tryckte precis i mig en hel kexchoklad. Fan, jag vill ju verkligen gå ner. Folk säger att om man verkligen vill så kan man hålla sig borta. Kanske sant, men jag vill det här så mycket man bara kan vilja men kan inte hålla mig ibland.. Suget har ett stort övertag. Visste att kexchokladen låg där, gjorde lite annat, försökte att inte tänka på den men ändå var den det enda jag såg framför mig. Tillslut satte jag tänderna i den och jag ångrar mig enormt. Det är SVÅRT detta må ni tro..

Nya tag...

Eliyab är så gullig, han ligger här nu med fötterna upp i vädret och så har han kommit på att han har två händer så han knäpper dom hela tiden, håller i och känner.. Min fina lilla kotte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0