♥ Chill hemma.

Lugn hemmadag idag, känns skönt efter två fullspäckade dagar med mycket promenader. Håller på och städar av lite, Eliyab ligger och pratar med hela knytnäven i munnen. Att amma utan dinappen går fortfarande bra (glömde den på båten igår). Lika bra att vänja av honom med den, då slipper man tänka på att man har med sig den överallt. Tutten finns ju med hela tiden och maten finns nära till hands.


Kotten har fått lite banan (första gången igår han smakade).
Det verkar gå hem, han spottar inte ut det iallafall..
Snart somnar han nog en stund.

Nu ska jag höja volymen lite (Eliyab tycker om att sova till musik) och så ska jag duscha mina blommor,
dom ser otroligt ledsna ut. Sen ska jag fortsätta städa..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar er kram

2010-03-28 @ 23:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0