♥ Dra på trisso!!

Seriöst, jag har varit ute och joggat.. Eller ja.. Joggat och gått, med Linnéa i släptåg. Det har fan aldrig hänt att jag själv har velat ut och jogga eller ens gjort det. Men det var otroligt skönt och jag hade inte ens så dålig kondition som jag hade förut. Rökningen gjorde sitt, att man fick blodsmak i munnen efter 5 meter i snabbt tempo. Nu är jag på gång och jag har tänkt att ge mig ut och gåjogga iallafall två-tre gånger i veckan!

Linnéa blev av med massa energi också, hon undrade om vi inte kunde ta bussen hem sista biten (observera att det inte var så lång bit vi sprang, låter som flera mil, haha). Men hon lär sova gott inatt och jag med..


Kommentarer
Postat av: Becca

VISST ÄR DET UNDERBART!? :)åh du kan vi börja springa ihop. Behöver en joggarpolare!!! hoppas det är bra annars.. Sorry att jag var så grinig häromdagen. Älskar dig o lilla grabben!! Puss puss

2010-03-11 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0