♥ Efterkontroll nästa.

Efterkontroll idag 13.30, bättre sent än aldrig. Är inte vidare förtjust i de där kontrollerna, men vilken tjej är det? Det är bara att göra det så har man det avklarat sen och det finns ju en anledning till att det görs.. Iallafall, ska promenera med lillkungen i vagnen ner till mödravården och tänkte promenera hem med. Och så ska jag gå det snabbaste jag kan så det får någon effekt. Vill man loosa fett kan man inte dra benen efter sig, och det är vad jag gör annars i min snigelfart. Ändring.


Har gjort naglarna..


Och skrutt sussar sött..
Snuttefilten har varit Linnéas, han fick låna den när vi var där.
Den må vara rosa men vad tusan gör det? Han är helt betuttad i den.
Linnéa släppte taget och sa att han fick ta med den hem, bästa moster! ♥

Dags att packa väskan...


Kommentarer
Postat av: Becca

Ring mig så drar vi till sthlm tomorrow :) puss

2010-03-25 @ 19:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0