♥ Billigt..









Allt detta för en otroligt billig peng.

BVC gick bra igår. Eliyab växer jätte fint enligt kurvan. På två veckor har han växt hela 2 cm på längden, han blir nog en långskånk. Haha! Sköterskan påminde mig om vaccinationen vid 5 månader, samma som förra gången. USCH.

Igårkväll pluggade jag engelska, ha! Jag kan ju engelska men behöver fylla på ordförrådet lite. Och vill bättra på min engelska tills vi åker utomlands. Börjar i tid, det är ju ett tag kvar tills vi åker.. Men det är bara bra! Sen så ska jag stärka min självkänsla ännu mer så att rädslan för att prata engelska försvinner. Under alla år har jag hatat det. Varför vet jag inte, måste utveckla mig själv för jag kan, det är min rädsla som stoppar mig.

Nu ska vi strax ut och promenixa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0