♥ Gratisbio.se



Jag har tagit tillfället i akt, gör det du med!

Gratisbio ger möjlighet att vinna presentkort hos exempelvis Nelly bland annat.
Och vem vill inte fylla ut sin garderob med söta bakelser inför vår/sommar?
Klicka här och gå med du också!


Det är enkelt. Man registerar sig och samlar sedan poäng genom att t.ex. värva vänner & delta i tävlingar och kampanjer. Sina poäng kan man sedan lösa ut i form av t.ex. biobiljetter eller presentkort hos olika butikskedjor.

Gör som jag, registrera dig.
Observera att det är helt gratis.
Du har inget att förlora!! :)

Och nu när jag varit så snäll och gett er chansen till detta superbra sätt att vinna olika saker så skulle jag vara tacksom om ni kan uppge mitt namn som värvare, alltså emmii88 ;) .. Tack på förhand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0