♥ Hmm?

Ja, hur har första dagen gått då? Den började bra men sen sprack det tyvärr. Pia och Bella kom och fikade och hade med sig godsaker. Bestämde mig då för att börja imorgon istället. Tänk vad ni vill, en dag förr eller senare spelar väl ingen roll? Haha. Har iallafall druckit kaffet utan socker idag, så har börjat lite lätt. Imorgon blir det att ta i med hårdhandskarna, det lovar jag.


I väntan på att Pia och Bella ska komma..


Bella var så snäll och ville hjälpa Eliyab att stoppa in nappen i munnen hela tiden :)
Samt klappa honom på huvudet.. Sötnos!


Hon busade och Eliyab var road. Svår att fånga på bild var hon också ;)


Present hade dom med sig, titta vilken fin!

Verkligen kul att dom kom idag, att det blev av. Vi har pratat så många gånger om att träffas men aldrig kommit till skott.
Jag hoppas att vi kan göra om det snart, att umgås har blivit min grej.

När det var dags för dom att åka hem så gick vi hem till mamma och Linnéa, åt middag och lite. Lillskrutt har sovit dåligt idag med. Nu sussar han gott och lär väl sova framåt midnatt då han blir hungrig, vill amma och sen somna om. Imorgon väntar en ny dag och därmed börjar nya schemat.


En fisk som Eliyab ska ha när han badar. Den fick han av Linnéa och hennes pappa. Snällt!
Det är inga dåliga ögon den har, om man säger så.. Haha :)

Ikväll blir det att se Saltön klockan 21 och sen ska jag slagga. Trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0