♥ Let´s dance.


Vi väntade tills det hade slutat regna, sen gick vi till affären..


Handlade lite...


Lagade min favourite, köttfärssås med spagetti. Såklart.

Nu är det mys med kaffe och choklad framför lets dance. Jag hejar på Claudia. Mamma kommer strax, hon har precis slutat jobba och ville komma och fika :) Eller egentligen var det väl Eliyab hon ville träffa, men han har somnat. Han slocknade en stund efter lets dance hade börjat, han brukar annars tycka det är kul att se när dom skuttar runt och dansar.


Ja, jag vet.. Jag ska inte. Men köpte dom idag utan dåligt samvete. För på måndag börjar mitt nya liv (hur många gånger har jag inte sagt det?) :p .. Hur som helst så är Becca snäll och ska göra ett schema till mig och hjälpa mig att gå ner i vikt. Hon har erfarenhet och kan mycket, beundrar henne! Iallafall så tänkte jag att jag kunde få ha dessa chokladkakor i helgen, en sista gång.. Haha, så säger man alltid. Men tänker dock inte smocka i mig dom själv och dom ska vara under hela helgen och inte ta slut ikväll. Även fast jag vet att jag kan trycka i mig en 200grammare ensam utan problem..

Nej nu ska jag va lite social. Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0